CRJM anunță concurs pentru selectarea unei companii în vederea elaborării unei pagini web

 

CRJM solicită oferte de la persoane fizice și juridice din Republica Moldova pentru elaborarea conceptului, structurii și design-ului unei pagini web în cadrul proiectului „Promovarea mecanismului 2% în Republica Moldova”, implementat de CRJM cu suportul financiar al Centrul European pentru Dreptul Necomercial (ECNL), prin intermediul Agenției SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID), în cadrul Programului Consolidarea Societăţii Civile în Moldova (MCSSP), implementat de FHI 360.

Pagina web va reprezenta o platformă informativă pentru organizațiile societății civile și persoanele fizice cu privire la mecanismul desemnării procentuale în Republica Moldova (Legea 2%).

Persoana fizică/juridică selectată va presta serviciile contractate în cadrul prezentului concurs în baza unui contract de prestare a serviciilor semnat între părți. Pagina web urmează a fi lansată până la 1 aprilie 2017. În responsabilitatea companiei (persoanei) contractate va fi şi instruirea persoanei responsabile din cadrul proiectului privind administrarea paginii web elaborate.

I. Sarcina tehnică:

  1. Pagina web va fi creată pe platforma WordPress și va fi de tip responsive.
  2. Pagina web va fi compatibilă cel puțin cu: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla, FireFox, Edge şi Opera.
  3. Pagina web va avea un design atractiv și uşor de utilizat de către vizitatori.
  4. Structura  site-ului va fi elaborată  în strânsă colaborare cu echipa CRJM, care va aproba meniurile şi structura finală a paginii.

Pagina web va avea cel puţin următoarele meniuri:

Acasă Mecanismul 2% Rezultatele 2% Informații utile Raportează un abuz Întrebări frecvente Despre proiect

                                                                           

Cerințe generale față de pagina web:

  • Elaborarea unui logo pentru pagina web a campaniei;
  • Elaborarea web-designului aferent site-ului;
  • Crearea unui sistem de administrare al conținutului eficient şi flexibil, care va permite CRJM să actualizeze în mod independent informaţia de pe pagina web, să adauge materiale de tip grafic sau multimedia, să schimbe structura paginii;
  • Crearea unui modul prin care poate fi raportat un abuz;
  • Crearea unui modul în care pot fi inserate și vizualizate în mod direct produsele video;
  • Crearea unei baze de date pentru toate resursele informaționale;
  • Crearea unei ferestre de dialog cu vizitatorii site-ului, în regim on-line.
  • Crearea unui feed RSS și notificarea vizitatorilor despre noutățile apărute pe site.
  • Posibilitatea de a accesa versiunea de tipar a paginii;
  • Posibilitatea de a plasa materiale de diferit format (ex. fișiere PDF, Word etc.);
  • Posibilitatea de a monitoriza numărul vizitatorilor prin Google Analytics;
  • Câmp de căutare al informației plasate pe site;
  • Interconectarea site-ului cu rețelele sociale (Facebook, Twitter etc.);
  • Posibilitatea inserării periodice a unor chestionare;
  • Asigurarea mentenanței tehnice a site-ului;
  • Asigurarea hosting-ului pentru site.

Site-ul va fi elaborat şi administrat în 2 versiuni lingvistice:

  • româna
  • rusă

II.   Criteriile de selecție:

Oferta trebuie să fie datată, semnată şi ștampilată de compania ofertantă și expediată prin e-mail la [email protected] sau direct la sediul CRJM (str. A. Șciusev 33, MD-2001, Chișinău) până pe 1 martie 2017. Oferta de participare la concurs va conţine informație concisă cu indicarea următoarelor:

  1. Copia certificatului de înregistrare a candidatului pentru persoană juridică (indicați persoana responsabilă de executarea lucrărilor, cu anexarea CV-ului acesteia), și CV-ul actualizat al candidatului pentru persoană fizică.
  2. O succintă ofertă tehnică, care va descrie viziunea ofertantului despre site.
  3. Oferta financiară (completată în conformitate cu modelul atașat), cu includerea prețului pentru serviciile de asistență tehnică (per oră), de web design (per oră) și hosting (per an), cu indicarea termenelor de executare. Prețurile vor fi indicate în USD cu aplicarea TVA la cota 0%. Compararea ofertelor financiare se va face în USD. Ofertele prezentate în altă valută vor fi convertite la cursul oficial al BNM din data limită pentru prezentarea ofertelor.
  4. Portofoliul celor mai importante lucrări.

Prețurile indicate în ofertă vor fi fixe şi nu pot fi schimbate, cu excepția cazurilor când Beneficiarul va face o modificare în calendarul său de implementare.

Toți ofertanții care vor depune ofertele vor fi anunțați despre decizia cu privire la compania selectată după finalizarea procesului de selectare a ofertelor, însă nu mai târziu de 3 martie 2017.

Pentru informații suplimentare, Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 022 843601 ext.110 sau la adresa de e-mail: [email protected].  

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md

Find us on Google+
Google